Haber

Çocuklara yönelik ürün ve hizmetlerle ilgili şikayetler %47 arttı!

23 Nisan’a sayılı günler kala analiz platformu sikayetvar, çocuk çalışmaları ve hizmetlerine dair en çok aranan bahisleri derledi. Platformun açıkladığı verilere göre; Çocukların iş ve hizmetlerine yönelik şikayetler bir önceki döneme göre %47 artarken; En büyük artış kabanlarda, en büyük düşüş ise çocuk odası şikayetlerinde yaşandı.

Her yıl yaklaşık 3 milyon şikayet kaydının bırakıldığı platformda 31 Mart 2022 – 31 Mart 2023 tarihleri ​​arasındaki kayıtlar incelendiğinde; Geçen yıl 14 bin 408 olan çocuklarla ilgili şikayetlerin bir önceki döneme göre yüzde 47 artarak 21 bin 195’e çıktığı görülüyor.

Çocuklarla ilgili e-ticaret şikayetleri arttı, medya şikayetleri azaldı!

Aynı dönemde 1.901 şikayetten 1.781 şikayete gerileyen giyim kategorisi, %6’lık düşüşe rağmen en çok şikayet alınan kategorilerin başında yer aldı.

%265 artışla; 275 şikâyetten 1.002’ye ulaşan e-ticaret oransal artışın en fazla olduğu sektör; Medya kategorisi şikayet düşüşünde en iyi kategori olmayı başarmış, şikayet sayısını %33’lük düşüşle 524’ten 351’e indirmiştir.

Ürün bazında en çok şikayet akıllı çocuk saatlerinde; Son dönemde 758 olan akıllı saat şikayet sayısının bu dönemde yüzde 5’lik düşüşle 720’ye gerilediği görülüyor.

Pandemi sonrası çocuk mont ve ayakkabı şikayetlerinde patlama yaşandı!

Son bir yıllık şikayet bilgileri, maske ve ara kuralının uygulandığı bir önceki dönemle karşılaştırıldığında; Pandemi döneminde daha çok iç mekanlarda kullanılan işlerle ilgili şikayet yapılırken, pandemi sonrasında dış mekânlarla ilgili iş ve hizmetlerin şikayet konusu olduğu ortaya çıktı.

Buna göre;

En yüksek artış; Çocuk montları, çocuk ayakkabıları ve çocuk doktoru alanında ise en büyük düşüş; çocuk odasında kaydedilen, çocuk kitapları, çocuk bezi ve çocuk menüsü bahisleri.

31 Mart 2022 – 31 Mart 2023 ortasında; %187 artışla 47’den 133’e çıkan çocuk mont şikayetleri oransal artışta zirve yaparken, çocuk ayakkabı şikayetleri %90 artışla 374’ten 713’e, %15 artışla 566’dan 649’a çıktı. . Yükselen çocuk doktoru şikayetlerin peşine düştü.

Sikayetvar araştırmasına göre; Bire bir dönemde çocuk odası şikayetlerinin %57 azalarak 642’den 276’ya düştüğü, çocuk kitaplarıyla ilgili şikayetlerin ise %50 azalarak 34’ten 17’ye düştüğü belirlendi. Son olarak %16 azalışla 242’den 204’e düşen bez şikayetlerini, %11 azalışla 333’ten 294’e düşen çocuk menüsünden şikayetler takip etti.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Vip elit Bağcılar escort Bayan numaraları
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
İzzet Paşa Escort
Hekimbaşı Escort
Ataköy Escort
Sururi Escort
Heybeliada Escort
Yedikule Escort
Seymen Escort
Sazlıbosna Escort
İhsaniye Escort
Kozyatağı Escort
Çiftlik Escort
Kurtköy Escort
Baklacı Escort
Karaburun Escort
Atatürk Escort
Akçakese Escort
Zübeyde Hanım Escort
Zeyrek Escort
Karamandere Escort
Beyazıt Escort
Cemil Meriç Escort
Beşyol Escort
Karaağaç Escort
Sahrayıcedit Escort
İsaköy Escort
Katipmustafa Çelebi Escort
Abdurrahman Nafiz Gürman Escort
Mesihpaşa Escort
Yeşilkent Escort
Beyoğlu Escort
Hisarbeyli Escort
İmrenli Escort
Sancaktepe Escort
Kemalpaşa Escort
Bostan Escort
Habibler Escort
Kılıçlı Escort
Nişantepe Escort
Gaziosmanpaşa Escort
Büyükdere Escort
Ahmetli Escort
Tahtakale Escort
Alemdar Escort
Fevzi Çakmak Escort